مینای شهر خاموش

بدست soorena

طی این یکی دو روزه دو فیلم رویت کرده م…همیشه پای یک زن در میان است و مینای شهر خاموش…

مینای شهر خاموش فیلم خوبیه…توصیه میکنم ببینید بجای اینکه پول بی زبانتان را بریزید پای لهجه برره ای و بازی بدون ظرافت جناب مدیری و یا به حضور رضا کیانیان و حبیب رضایی و گلشیفته و یا حتی اسم نغمه ثمینی و کمال تبریزی دل خوش کنید و مزخرف بی سر و تهی را تحت عنوان فیلم کمدی به خوردتان بدهند…واقعا متاسفم برای خودم که سر مبارکم را چون چهارپایان انداختم پایین و همچین خزعبلی را تا آخر تحمل کردم!

اما مینای شهر خاموش که بعد از دوسال و در تعداد محدودی سالن اکران شده فیلم خوشایندی است.زهر همیشه پای یک زن… را گرفت :)) گرچه فیلمنامه اش  جاهایی مبهم است مخصوصا در مورد دکتر جراح و سرنوشت مینا و رفتنش به آلمان اما روی هم با فیلم شسته رفته خوبی مواجه میشوید…فیلم یک عدد انتظامی دوست داشتنی دارد که با همان صلابت همیشگی اش بازی میکند , یک صابر ابر خوش آتیه که بسیار خوب بازی میکند , فیلمنامه قابل قبول و یک حس خوب هنگام روشن شدن چراغ های سالن سینما…

انتظامی در دیالوگ هایش دست کاری میکند… حتم دارم این دماغ گهی داشت را هم خودش اضافه کرده:)))))) عاشق انتظامی و این مدل حرف زدنش هستم:)

